The Tutobies
About;
What's Happening?

Liyana Izzati. Fifteen. Seoul. I'm Kpoppers and maybe not forever. All tutorial is here. Multifandom.

Shout here;
Talk to much



Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Liyana Izzati.

Tutorial : Upload Lagu Dekat Iron.dj
Wednesday 12 December 2012 | 0 Comments
Tumblr_meaf6vnxmv1r9dw4co1_400_large

Assalamualaikum . Lama saya tak buat tuto. Actually , saya jelous tengok blogger lain pandai buat doodle . Saya reti buat lain tapi , kalau doodle memang fail . Tuto ini direquest oleh Jehan . Dia tanya macam mana nak upload lagu dekat Iron.Dj . 

1. Pergi di http://irondj.net/ 
2. Tengok gambar di bawah . Nampak tak kena click Sign Up . Kalau siapa tak ada acc lagi boleh lah sign up . 


3. Bila korang click sign up , dia akan keluar benda macam bawah ni .


4. Lepas dah sign up , korang click upload . Kalau tak nampak , click gambar okey . 


5. Selepas korang dah click , dia akan keluar dekat bawah ni . Then korang isi lah lagu , gambar and apa benda lah yang dia suruh isi . 


6. Lepas korang dah isi , scroll ke bawah sikit . Then korang akan nampak benda dekat bawah ni . Ikut nombor yang saya tulis dekat bawah tu . Kalau korang tak ikut , tak jadi lah korang upload lagu tu . 


7. Lepas korang dah upload , korang pergi balik profile korang . Nanti korang akan nampak lagu yang korang upload tadi tu .
Nota Kpop : Kalau tak jadi , boleh ask again . Kui kui . Aku buat tuto ni dalam keadaan tenang . Heheh


PASTFUTURE


Post a Comment